Jak zamówić

abaart

 

Wyceny

Wyceny dokonywane drogą telefoniczną nie zawszę są dokładne względem ostatecznej ceny produktów.

Dokładne zobowiązujące wyceny dokonujemy wyłącznie drogą mailową.

Do wykonania wyceny są niezbędne:

- Określenie produktu ( wszywka, etykieta, naklejka... ),

- Ilość,

- Wymiary ( wysokość, szerokość ),

-  Projekt, szkic, lub wzór,

- Projekt powinien być w jednym z formatów - .cdr, .pdf, .png, .jpg, .bmp, .gif, .tiff .

 

Zamawianie

Zamówienia przyjmujemy wyłącznie drogą mailową lub fax-em.

Zamówienie klient powinien kierować na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub nr fax 42 659-45-55

 

Warunki przyjęcia zamówieniea do ralizacji

- Dane do wystawienia dokumentu sprzedaży ( zaliczka, faktura , paragon )

- Dane do wysyłki ( jeśli są inne niż dane do faktury, paragonu ),

- Pełne dane kontaktowe ( telefon, e-mail ),

- Projekt ( format pliku CDR - Corel lub PDF otwarty )

- Akceptacja projektu

( projekt odpowiada rzeczywistym wymiarom 1:1 , oraz posiada przybliżoną koloystkę )

- Akceptacja ceny i terminu realizacji,

- W przypadku wpłaty zaliczki - potwierdzenie wpłaty.

 

Zamówione produkty wysyłamy jedynie za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD- 19,50 netto lub kurierem zleceniodawcy.

 

Wzory produktów

 Próbki naszych produktów " Przesyłkę reklamową " wysyłamy bezpłatnie na wskazany adres przez klienta.

Próby tkackie z indywidualnym wzorem klienta wysyłamy na koszt klienta.


Korzystając z Naszego serwisu zgadzasz się na ciasteczka(cookies) Szczegóły. Akceptuję cookies (ciasteczka) na tej stronie.